Sälj online! – Öka försäljningen och nå fler kunder utan att tumma på det...
Många träningsanläggningar underskattar potentialen i onlineförsäljning som ett komplement till det personliga mötet. I en tid där kunder förväntar sig valfrihet och bekvämlighet kan...
ASICS lanserar nya löparskon GEL-NIMBUS™ 27
ASICS presenterar löparskon GEL-NIMBUS™ 27, den senaste versionen av varumärkets flaggskeppsmodell för neutrala löparskor med dämpning, som är utformad för att förbättra komforten och...
Ny partner till Sweaty Business: Gantner
Vi är glada att välkomna Gantner som ny partner, företaget erbjuder smarta skåpslås, entrésystem och betallösningar för gym, spa och badhus.
Sedan 2001 har Gantec...
Bör gymmen tänka om? InBody380 kan revolutionera träningen och medlemsupplevelsen
I en bransch som ständigt utvecklas gäller det att ligga i framkant. InBody380 kan vara just det verktyg som tar din träningsanläggning till nästa...
Les Mills Nordic lanserar LES MILLS CEREMONY – ett träningskoncept för styrka och kondition
Les Mills, världsledande inom gruppträning, lanserar sitt träningskoncept LES MILLS CEREMONY globalt. Detta 45-minuters helkroppspass kombinerar funktionell träning med gemenskap och expert coaching för...
Inspireras och utvecklas genom Wondr:s webinarium
Wondr delar i en serie webinarier med sig av sina bästa tips och strategier inom marknadsföring, försäljning, verksamhetsutveckling och budgetering – allt för att...
BRP Systems Group förvärvar Insert Coin – en ledande innovatör inom kundengagemangsteknologi
BRP Systems Group har förvärvat Insert Coin, en ledande innovatör inom kundengagemangsteknologi. Förvärvet stärker ytterligare gruppens klubbhanteringslösning och dess nyligen lanserade lojalitets- och engagemangserbjudande...
Barns idrottande blir allt dyrare – kostnaderna har ökat med 68 procent
En ny rapport från Riksidrottsförbundet avslöjar att kostnaderna för barns och ungdomars idrottande har ökat med 68 procent sedan 2009. Föräldrar betalar i genomsnitt...
PUMA och HYROX lanserar sin SS25-kollektion
PUMA och HYROX har gått samman för att lansera sin SS25-kollektion, som inkluderar varumärkets första co-brandade skolinje tillsammans med prestations- och livsstilskläder.
Den nya PUMA...
Spegel, spegel på väggen där: konceptprodukten Withings Omnia visar din hälsa på ett nytt...
Under CES (Consumer Electronics Show) 2025 tar Withings ett stort steg för att visa sin vision om personlig hälsa med Omnia, en AI-driven smart...