Förstå dina kunder och förstå värdet av att använda NPS mot befintliga kunder

Vad tycker dina kunder om ditt varumärke eller dina produkter? Vill du öka kundlojaliteten? NPS ger dig värdefull information om vilka förbättringar du kan göra.

NPS- Net Promoter Score

För att mäta kundnöjdhet är NPS ett bra sätt att ta reda på exakt detta. Det är ett krävande jobb som behöver mycket data för att ge ett korrekt värde som slutresultat.

Du som företagare kan ta reda på om dina kunder är villiga att rekommendera ditt företag och tjänster till andra genom en undersökning. Detta kan du välja att skicka ut per SMS eller epost via NG Dialogues plattform.

Baserat på svaren som undersökningen ger kan du göra mer, mindre eller något annat för att säkerställa att dina befintliga kunder är bra ambassadörer för ditt företag. Du kan få övergripande statistik på hur nöjda dina kunder/medlemmar är, hur detta förändras över tid, du kan kontakta missnöjda medlemmar direkt i plattformen för att säkerställa att deras omdöme om er förbättras och mycket mer.

Kontakta gärna NG Dialogue för mer info:

Nathali Olovson Stevanell

Mobil: 0735 291200
E-post: nathali@ngdialogue.se