Medleys ledning har utsett Tomas Bjernudd till ny marknadschef. Tomas har de senaste tre åren drivit eget företag med inriktning på marknadsföring, kommunikation och varumärkesutveckling. Närmast innan det var han marknads- och kommunikationschef på Svenska Ishockeyförbundet under sex år.
– Tomas erfarenhet från upplevelseindustrin som marknads- och kommunikationschef på bland annat Svenska Ishockeyförbundet kommer att passa bra in hos oss när vi nu tar nästa steg inom Medley, säger VD Claes Mittjas.
Medley driver fler än 20 bad- och friskvårdscenteri 17 kommuner runt om i Sverige. Tomas huvuduppgifter blir att stärka Medleys varumärke och att utveckla företagets koncept inom träning och hälsa.
– Vi jobbar för folkhälsa och träningsglädje, hos oss ska du hitta något som passar just dig, oavsett om du är ung eller gammal, nybörjare eller elitidrottare.Mina breda marknadsmässiga erfarenheter och mitt affärsmässiga tänk ser jag som en stor tillgång i det uppdrag jag har på Medley. Att jag nu dessutom får jobba med mitt stora intresse, träning och friskvård, känns fantastiskt, säger Tomas.
Tomas tillträdde den nya tjänsten 1 november 2018 och övertar arbetet från tidigare kommersiell chef.