Be@YourBest lanserar BAYB GO – en ny app som kombinerar lojalitet, poängsystem och beteendeförändring kopplat till gym, vendingmaskiner och offentliga platser. Syftet är att med hjälp av teknik uppmuntra människor att göra bättre val i vardagen.
Efter flera år som gymägare vill Kim Svensson, grundare av Be@YourBest, förändra hur människor motiveras till hälsosammare beteenden. Med den nya appen BAYB GO kan användare samla poäng på sina köp, få bonusar och samtidigt följa sitt dagliga intag av protein, koffein och kalorier.
”Under min tid som gymägare insåg jag hur svårt det är att verkligen ge tillbaka till medlemmarna. Passagesystem och medlemskort räcker inte längre. Därför ville jag skapa ett sätt att faktiskt belöna människor för sina val, inte bara för att de tränar, utan för vad de väljer i vardagen”, säger Kim Svensson, vd för Be@YourBest.
Appen är byggd för att fungera oberoende av maskintyp eller plats, och gör det möjligt för företag, skolor, gym och kontor att skapa mervärde för sina kunder genom rabatter och bonuspoäng vid varje köp.
Enligt företaget handlar satsningen om att skapa en ny rörelse där teknik driver positivt beteende – och där lojalitet byggs genom handling snarare än marknadsföring.

















