Wondr: Glöm inte bort era medlemmar!

0
I dagens samhälle är det av yttersta vikt för alla fitnessanläggningar att konstant locka nya medlemmar och anstränga sig för att ropa högre än...

Få en större effekt av friskvårdsbidraget

0
Är systemet med friskvårdsbidrag ett effektivt verktyg för att få anställda i fin form? Och varför är det så många som inte använder sitt friskvårdsbidrag? Alla individer...

Actic bryter ny mark på gymmarknaden tillsammans med Society lcon

0
Actic har inte låtit pandemin hindra utvecklingen av sitt varumärke och under våren 2021 har en helt ny identitet lanserats. I samband med detta...

Jonas Olsson, Sony Advagym – Sweaty Business Podcast #81

0
I detta avsnitt träffar vi Jonas Olsson från fit tech-bolaget Sony | Advagym. Jonas är en man med många bollar i luften och som har enormt...

Gymleco signar återförsäljare för sin gymutrustning i Kanada -företagets sjunde nya marknad för 2021

0
Gymleco går in på sin sjunde internationella marknad för i år, nämligen Kanada. Personen bakom återförsäljningsbolaget Pure Muscle + Fitness är ingen mindre än...

EGYM lockar fler till träning hos Itrim

0
Träningskedjan Itrim uppdaterar sin tidigare träningscirkel med EGYM från CL Fitness.  Itrim hjälper sina medlemmar till viktminskning och ett hälsosammare liv med hjälp av träning,...

360 Träningscenter uppnår 87% i kundretention med hjälp av digitala lösningar från NG Dialogue

0
360 Träningscenter i Skellefteå består av fyra anläggningar där tre av dem i princip är obemannade. Ändå uppvisar företaget en imponerande förmåga att behålla...

Eleiko Öppen Collars vinner Red Dot Award för enastående produktdesign

0
Eleiko Öppen Collars, som tilldelades Red Dot Award, är en innovativ produkt som enkelt säkrar viktskivorna för att förbättra säkerheten och lyftarupplevelsen. Eleiko Öppen Collars...

Tre förmåner som är perfekta för gymbranschen

0
Missa inte de tre förmånerna som dina kunder, via sin arbetsgivare, kan utnyttja - coronabidrag, friskvårdsbidrag och naturaförmåner. Den mest kända skattefria förmånen som företag...

Friskis i satsning på unga

0
I ett nytt projekt finansierat av ICA-stiftelsen storsatsar Friskis&Svettis på ungdomar 13-19 år. Målet är att få tonåringar att fortsätta idrotta och träna för...